سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

44240448044

از 9 صبح تا 9 شب

سوالات متداول

جهت سهولت در فرآیند خرید از روژانو، ثبت نام قبل از خرید الزامی نمی‌باشد. لازم به ذکر است که ایجاد حساب کاربری قبل از خرید، موجب ارائه خدمات مطلوب و تسهیل پیگیری سفارش‌ می‌گردد

به محض ارسال سفارش از جانب روژانو، کد رهگیری مرسوله برای شما پیامک خواهد شد. در برخی موارد احتمال اختلال در سامانه پیامکی و عدم ارسال کد رهگیری وجود دارد که میتوانید از طریق پشتیبانی واتساپ نسبت به دریافت کد رهگیری مرسوله اقدام نمایید

همچنین جهت پیگیری سفارش خود ، میتوانید به صفحه پیگیری سفارش رفته و کد سفارش خود را (کد پیامک شده بعد از ثبت سفارش) وارد نمایید.

فروشگاه اینترنتی روژانو دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک میباشد. نماد اعتماد الکترونیک یکی از مهم‌ترین معیارها در معتبر بودن یک سایت است.

برای بررسی صحت نماد الکترونیک کافی است روی لوگو نماد الکترونیک در صفحه اصلی سایت کلیک کنید تا  اطلاعات صاحب امتیاز، آدرس و شماره تلفن ثبت شده سایت نمایش داده شود.

روش دیگر برای ارزیابی نماد الکترونیک، رفتن به سایت enamad.ir است. در این سایت شما می ‌توانید با وارد کردن آدرس دامنه روژانو Rozhanoshop.ir ، وضعیت نماد اعتماد آن را بررسی نمایید

خیر
چنانچه ثبت سفارش به صورت آنلاین برای شما امکان‌پذیر نیست، میتوانید از طریق پیج روژانو در اینستاگرام و یا پشتیبانی واتساپ نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید

برای خرید های بالای ۶۰۰ هزار تومان و زیر ۶ کیلوگرم ، هزینه ارسال رایگان میباشد

در دیگر حالات، هزینه ارسال صرفا با توجه به وزن بسته محاسبه و لحاظ خواهد شد

عودت کالا در فروشگاه روژانو تنها در دو حالت زیر امکانپذیر است:

۱- مغایرت کالای ارسالی با آنچه که در سایت مشاهده کرده‌اید: می توانید این مساله را ازطریق شماره ۰۴۴۴۴۲۴۰۴۴۸ و یا پشتیبانی واتساپ به ما اطلاع دهید، بدیهی است در این صورت پس از هماهنگی با واحد پشتیانی ، کالا عودت و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری برای کالا و هزینه پستی در وجه مشتری واریز می گردد.

۲- عدم اصالت کالا: با توجه به اینکه سیاست فروش روژانو ارائه کالای اصل به مشتریان بوده اصل بودن کالا مهمترین شاخصه فروشگاه روژانو میباشد ، درصورتی که مشتری نسبت به اصل نبودن کالا اعتراضی دارد ، می تواند کالا را به صورت پلمپ عودت نموده و به محض رسیدن بسته عودتی به انبار ، هزینه پرداختی مشتری عیناً به حسابشان واریز می گردد ، بدیهی است در این خصوص هزینه پستی عودت کالا بر عهده مشتری خواهد بود. توجه داشته باشید که در بین محصولات فروشگاه روژانو جهت شفافیت بیشتر در رابطه با قیمت‌ها، کالاهای غیر اصل نیز بوده که تمامی این دسته از محصولات، دارای برچسب “غیر اصل” میباشند.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود. لازم به ذکر است اطلاعات خرید شما تا دو سال نزد ما نگهداری خواهد شد

آیا برای خرید از روژانو، حتما باید در سایت عضو باشم؟

خیر، جهت تسریع فرآیند ثبت سفارش ، لزومی به عضویت در روژانو نیست

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.